חשוב לדעת

לוטוס - טיפול קוסמטי

רק בשיטת לוטוס, הגוף מקבל כמה טיפולים במסגרת טיפול אחד

רפואה סינית לגוף, נפש ועור

הדיקור הקוסמטי מתבצע על פי עקרונות הרפואה הסינית המסורתית. מומחים בדיקור קוסמטי יבצעו קודם כל הערכה בריאותית על-מנת לזהות חוסר איזונים פנימיים, שיטופלו באמצעות דיקור בנקודות שונות בגוף.

הטיפול כולל את החלק הקוסמטי שמבוצע בפנים, בעזרת מחטים דקות מיוחדות, כאשר בנוסף לחיזוק העור, גם הגוף והנפש מתאזנים.

הטיפול בדיקור קוסמטי עוזר להחיות את כל הגוף ולהחזיר לו את החיוניות שלו, תוך כדי שיפור מראה העור, וכך בעצם עובד על מספר רבדים ומטפל במקביל גם בבריאות הגוף, גם בבריאות הנפש וגם במצב העור והמראה החיצוני.

דיקור קוסמטי – יתרון מורחב לגוף שלך

בסיום  הטיפול תרגישי רגועה לגמרי. אם את מחפשת לעורר את מראה העור שלך באופן טבעי ולהוריד מתחים ולחץ מהגוף והנפש, דיקור קוסמטי יכול להוות פתרון מצוין עבורך.

מעבר לתוצאות הפיזיות על מצב העור, הדיקור הקוסמטי מציע יתרון רגשי ומנטאלי. ההיסטוריה הרפואית נלקחת בחשבון ותופסת תפקיד חשוב בטיפול עצמו, היות וחלק מנקודות הדיקור נבחרות בהתחשב בדיאגנוזה המבוססת על הרפואה הסינית.
יש מטופלים המדווחים על הקלה בבעיות כמו נדודי שינה, כאבי ראש, לחץ, דיכאון כמו גם הגברת רמות האנרגיה והבהירות המנטאלית לאחר כל טיפול.

שיטת הדיקור הקוסמטי עובדת מהפנים אל החוץ, כשהיא דוחפת ומעוררת את המערכת הפנימית וע"י כך מביאה לתוצאות חיצוניות על פני השטח.

גישת הטיפול היא בעצם גישה עדינה, המלווה את תהליך ההזדקנות, בדגש עמוק יותר על בריאות.
בעוד שטיפולים אסתטיים בסגנון בוטוקס, נותנים תוצאה שטחית על פני השטח, ומציגים מראה אחיד ופתרון דומה לכל המטופלים, הטיפול בדיקור קוסמטי מתחיל בעצם בבעיות הנמצאות מתחת לפני השטח, כאשר התוצאות, המתבטאות ביופי ובשיפור המראה, הן בעצם התגובה לסנכרון ואיזון המערכות בגוף.

בסיום הטיפול חווים תחושת רוגע ונמרצות אנרגטית, גוון עור הפנים נראה אחיד, כך שכתוצאה מהדיקור, כל הגוף מרוויח בחזרה את האיזון הבסיסי שלו.

גוף

הדיקור הקוסמטי עובד עם האיברים הפנימיים כדי לשמור ולשפר את הבריאות ומראה העור. מטרת הטיפול היא לעורר את זרימת הצ'י (האנרגיה) בגוף ולאזן את הזרימה בין הערוצים השונים שעוטפים את האיברים בגוף כרשת.
הצ'י אחראי על הסנכרון בין תפקודי הגוף שלנו, וברגע שהטיפול מעורר את הזרימה שלו ומאזן אותה, זה משתקף גם בעור הפנים המרגיש ונראה בריא יותר וצעיר יותר.

הטיפול בפנים עוזר בנושא עיכוב הזדקנות העור, וגם עוזר להפחית בעיות אקנה, עיגולים מתחת לעיניים, פיגמנטציה ועור יבש המשפיעים על הבריאות.

נפש

בשיטת לוטוס הדיקור הקוסמטי, משולב טיפול להפגת מתחים.

הדיקור הקוסמטי מטפל באיזון הפנימי של הגוף, במטרה להעניק רוגע ומזור לנפש, ללא כאבים, וכן להפחית מתח ולחץ המשפיעים ישירות על האנרגיות הפנימיות ועל המראה החיצוני.

יופי

הדיקור הקוסמטי מתמקד בשיפור הבריאות, הזוהר וחיות העור, ומשלב גם איזון ורוגע של הגוף.

מראה העור מושפע ממצב הבריאות ולכן חשוב לאזן את הגוף וגם את הנפש והרוח.

הדיקור הקוסמטי מסייע לצמצם קמטי עור ופיגמנטציה, עוזר במיצוק העור, ניקוז רעלים וסילוקם מהגוף, יצירת תאי עור חדשים וגמישים ומכאן מביא למראה עור פנים בריא זוהר צעיר ורענן לאורך זמן.

רוצה לדעת פרטים נוספים? יש לך עדיין שאלות? נשמח להכיר ולענות על הכל. בואי ונהיה בקשר.

או השאירי פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם.

רוצה לשפר את מראה עור הפנים וגם להרגיש טוב יותר?
התקשרי אלינו כבר עכשיו לקביעת טיפול!

054-319-0038 , 052-5269000

ונשמח להעניק לך דיקור קוסמטי טבעי ובטוח להעלמת קמטים ומתיחת עור הפנים